Saturday, September 19, 2009

چند روز متفاوت

بعد از یک مدت طولانی بلاخره چند روز متفاوت پیدا شد خیلی خوب بود یعنی همه چیز خوب بود . محیط متفاوت هوای متفاوت همراه متفاوت همه چیز فرق داشت. امید وارم به همرام هم به اندازه من خوش گذشته باشه خودش که اینطوری میگه نمیدونم ولی به من خوش گذشت. دور از محیط کار دور از فکرو خیال زندگی هرچند که بعضی مواقع میومد سراغم و فکرمو مشغول می کرد. ولی در کل خوب بود امیدوارم بشود دوباره تکرارش کرد.
یه چند نکته بد هم بود ازمون شناسنامه میخواستند شهر خیلی شلوغ بود و درد و خماری
ولی از این که خوشحال بود من هم خوشحال بودم.
چون نیمدونم من ادم خوش سفری هستم یا نه تا حالا کسی بهم نگفته ولی فکر میکنم زیاد خوب نباشم چون زیاد ادم حرافی نیستم و این ممکنه که دیگران را کسل کنه.
من همیشه دوست دارم به جای اینکه حرف بزنم بیشتر گوش کنم البته که نه هر چیزی رو دوست دارم یه موزیک گوش کنم و در طول مسیر به طبیعت نگاه کنم اگه فکرو خیال نیاد سراغم خیلی حال میکنم اگه هم که بیاد اینجاست که نقش همراه خیلی مهم هست.
بیچاره همراه!!!!

1 comment:

  1. کاش من هم یه همراه بودم ....امیدوارم تعداد روزای متفاوت براتون هی زیاد بشه همین جوری

    ReplyDelete